Birminiksusamtanesi Kızlar yesil akıntı sebebiyle dr.um donaxyl verdi 3.gun bugun ama kullanmaya basladiktan sonra su gbi akinti hatta bildigin su geliyor ve fitili koyduktan sonra hfif yanma ile kasik agrisi yapiyor bu normal mi kullananlar sizde de oldu mu tedirginim acikcasi kullanirken
Kerem_alyadua Birminiksusamtanesi evet normal hatta ben o fitili kullanırkem suyum geldi diye acile gittm o kadr fazla akıntı yaptı ama fitil bittkten sonra kesildi akıntı şimdi 34 haftalık oldum yenidem basladı
Birminiksusamtanesi Kerem_alyadua sagol canim gun icinde de su gelir gbi oluyor mesela bu normal mi peki fitili gece koyuyorum ben yatmadan gun icerisinde de wc gittigimde islanmis oluyor camasir