Lulu 19 haftaya geldim hala diğer anneler gibi iştahlı iştahlı yemek yemiyorum ilk hamileliğimde çalışmıyordum evdeydim yatıyordum kalkıyordum yemek yiyordum şimdi çalışıyorum kızlar ilgisi var mı sizce? 4,5 ayda 6 kilo aldım normal mi?
CeylinEsila Lulu Ben 31 haftalığım. Hamilelikten önce daha çok şey yiyordum. 5 kilo aldım. Ve iştahım hala yok. Bence bir sorun olmamalı. Bebeğin gelişimi iyiyse sorun etmeyin. Benim bebeğim maşallah gelişimi iyi o yüzden dert etmiyorum☺
Lulu CeylinEsila evet cnm gelişimi gayet iyi şükür en önemlisi de o zaten de ister istemez merak ediyor insan 😊 Sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏