1PrensAnnesi her zaman tabiki herseyin normali ancak beni cok korkuttular sezeryandan sonra bebekle ilgilenemiyosun falan gibi.. hic öyle olmuyormus en önemlisi bebegimize saglıkla kavusmamız bence ve ben sezeryan olmama ragmen hic sikayetim olmadi ve suanda agrim yok desem yeridir cok rahatım herseyimi kendim yapabiliyorum🙏🏼