Neclalper Selam arkadaşlar 1 ay önce sezeryanla Doğum yaptım şimdi regl oldum erken değilmi iyi bişey mi bilemedim
semanur__ Neclalper cnm demekki yumurtaların cok hızlıymışş gayet normal regl olman normal dogum olunca biraz daha uzun oluyor sanırım ablamında sezryandi oda hemen oldu 😁
Menis21 Neclalper Doğumdan sonra benim kanamam yaklaşık 50 gün sürmüştü sonra tekrar ne zaman oldum hatırlamıyorum...
Elininanasi Neclalper regl olmadan gizli hamilr kalan bi kaç kadin gormusum.guvenme regl olmamasina çokta.cunki kalina bilir.korunman lazim her iki halde