Eceveannesi Kızlar 16+1 hftalik hamileyim sadece ilk kez sol tarafında seyirme hissettim ama bugün yine hareket hissetmiyorum normalmi acaba😊
Haribo42 Eceveannesi tabikide normall bnde çok heyecanlıydım 17 de hissetmeye başlamıştım o seyirmeleri ben sadece sırt üstü yatınca hissediyordm😍
Mehtaponur Eceveannesi Normalbcanim bende o haftalar da oyleydim acaba karistiriyor muyum diyordum.Gunde 1 veya 2 kez oluyodu 17 18 de 3 4 oldu suan 20+6 olucam baya baya hareketli 😅
Eceveannesi Ayyy içim rahatladı kızlar sağolun vala.... Birde benim ikinci hamileligim ama bunda daha stres yapiorum😃