07052019 Sadece ıslak mendilini denedim,ama kokusu beni mahvetti.Plastik gibi bir koku var mendilde ağır bir şekilde.o yüzden kullanmadım.
Joker’in kendi markası var Promum,onun yenidoğan ıslak mendili güzel ve kötü kokmuyor.Fiyatı da ebebek’inkiyle hemen hemen aynı.