DiCeCa Pandabekleyenanne alabildinizmi Temmuz‘dan önce? Bize alinmiyor denildi ama Fiyati dün tekrar sordugumda, Mayis Ayindan beri Muayeneye gittigim icin, eski fiyattan anlasabilecegimizi söyledi. 3500‘e anlastiniz sizde o zaman degilmi?
Pandabekleyenanne DiCeCa benım sınırsız sayıda muayene kontrol artı sezeryan artı bütün tahlil tetkikler detaylı ultrason artı ikili üçlü dörtlü testler ve bebegın ilk testleri aşıları dahil 9.500 . Biz 6haftalıkken aldık paketi şuan 16haftadayız 1lira ekstra ödemedik Doğumdan sonra da ödemicez her şey içinde paketin. Diğer türlü daha pahalı olucaktı çünkü muayene 245 lira Göztepe’de benim doktoruma. Bi seferde ödedik çıktık biz rahatız hoca da çok tatlı.
DiCeCa Pandabekleyenanne ah ne güzelmis. Bizde Paket almak istedik, bize yok denildi. Muayene ücreti 180 tl ödüyoruz, tahlil vs zaten ayri bi dert, cok cok pahali 🙄 sevemedim Türkiyedeki saglik sistemini, ne kadar da iyi bir Hastane olsa 😒
DiCeCa mavera ikk ona gittim zaten sonra bahar hanim‘a gectim ama acikcasi Bahar Hanim‘dan daha memnunum☺️ Ama tesekkür ederim yinede
Merveardabayram Bende bahar hanımı duydum normal doğum destekçisi diye ama Bi türlü güvenemiyorum kimseye kontrole ona gidicem var mı bilgisi olan???