Kızlar nişanım geldı ama acıklıgım yok sancım bar ama dayanılmıcak gibi degıl doktora gittim beni yayırmadı acılmam olmadıhı için ama nts dede sancım gorunuyor . Yatmak ısyıyosan yat ama sana sunı vermıcem dedi cunkü acılman yok dedı sancılarında dayanılmıcak gıbı degıl bence evde cek sancını dedı evde sancımı cekıyorum napmam lazım boyle birsey yasayan varmı ?