Dilara25 elifeceylan lansinoh göğüs kremi güya en iyisi diye doğumdan önce kullanmaya başladım ama hiç bi işe yaramadı koşa koşa göğüs kalkanı aldım hayat kurtarıcı bnce
elifeceylan Taneminci memnun musunuz acaba kreme gerek kaldı mi alınca 🤔allah sağ salim kucağınıza versin yavrunuzu🙏
Taneminci elifeceylan göğsümü tam kavrıyor valla gece takıyorum sabah çıkarınca yumuşacık olmuş oluyor göğsüm 🤷🏼♀️ Krem almadım inşallah gerek kalmaz
Buseeeeee Kizlar o kremler ise yaramiyor malesef boşuna alıpta kenarı koymayın ben yeni doğum yaptım ucu kanadı yara oldu zeytin yağı iyi geldi bana bence doğumdan önce almayın ben aldım hata yaptım.
Buseeeeee elifeceylan yok ben kullanmadım kullananlar guzel diyor ama denemedim zaten 20 25 gün sonra o yaralar kalmıyor meme uçları bidaha yara olmuyor şükür.