Haribo42 Fatmayorul bnmde 3 haftadır filan her gün daha çok ilerleyen çatı ağrım var dönerken bazen kitleniyorum ama doktor normal dedi
Mavilianne Fatmayorul Ay bu çatı ağrısı 🤦🏻♀️ Beni de bugünler de çok zorluyor. 35+5. Doktor normal dedi
Mr1517 Fatmayorul Normalmiş doktor dedi ay bilmiyorum da resmen dahada arttı ağrı sağ sol dönerken hatta kalkar otururken anlamadım gitti 😨
Haribo42 Fatmayorul cnm anormal değildir bence bendede bazen oluyo çok ayakta kalınca ama ztn son haftalarımız yanii artık ağrılarn çoğalması bence normal
Fatmayorul Bugün daha çok bi ağrı hissediyorum acaba açılma oluyo olabilir mi iğne batması gerilme gibi oluyo kizlar
bireylulmeselesi Fatmayorul doktora gitsen de normal deyip gönderecek seni, başka bi belirtin yoksa açılma vs gibi. Son günler böyle oluyor malesef ben de 37yim 3 haftadır günün üçte biri böyle ağrılı geçiyor sağdan sola dönemiyorum yattığım yerden kalkamıyorum
bireylulmeselesi Fatmayorul 😄😄 ama bebek anne karnında ne kadar uzun durursa gelişimini o kadar iyi tamamlıyor. Siz kaçıncı haftadasınız ki
bireylulmeselesi Fatmayorul aynı haftadayız aynı ağrılar bende de oluyor inşallah hafifler bir an önce. Doğum için faydası olacaksa zaten 2 haftamız falan kaldı. Sabır ☺️
Fidansvnccm Fatmayorul 35 ten beri o agriyla yasiyorum saga sola donemiyorum mahvetti benii cok sukur 3 gnum kaldi 🤐🤐
Mervesnck 28 haftadayim 3 haftadir sol rahim kemigimde benimde agri var yatakta saga sola donemiylrum yururken zorlaniyorum onemsiz sandim ama gerildim ya 😓 cati agrisi dediklerimi ki