Demetyg aaaayy hamileliğimin en başından 14. Haftasına kadar en berbat yaşadığım şeydi baş ağrısı. Beynim patlıcak gibiydi yataktan kalkamıyodum çok kahve içen biri olarak hiçte işe yaramadı yarayan tek şey bol su iç zorla olsa da iç çünkü biliyorum o ağrı başka hiçbieşeye benzemiyo. Şikayetlerin 15. Haftada falan tamamen azalmış olur merak etme bulantı baş ağrısının yerini bel kaşık ağrısı alıyo sonrasında. Ben şuan 18. Haftamdayım hepsi geçiyo ilaç alma sakın