Tuce26 Esilaninannesi0904 sancım yok ama yarın sezeryan olucam allahım herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Yprkk Esilaninannesi0904 sol yan kısmıma bi ağrı girdi böbrek ağrısı mı sancı mı bilemedim 🤷🏼♀️😁 yani yarın 11.30 u görürüm yine de diye düşünüyorum 😂😂
N_e_s_e Esilaninannesi0904 hahaha bende bu tarihte dogurmak istiyorum 39+1 olduk hem kardesiminde doğum günü
Haribo42 Esilaninannesi0904 ayyy bnm son 1 şu an yarın tamm 40 olcaz çok heyecanlıyım inş yarın doğururum😍 ama bi yandanda istemiyorum doktorlar hepp sezaryende olucak ya
Pppppp Tuce26 ve yarın bende sezeryan olucam çok korkuyorum az kaldı bakuden selamlar napicagimi bilmiyorum ( korkuyorum
kitapkurdu Siz Doğum için heyecanlanıyorsunuz ben bebeğimi ilk kez göreceğim için ❤️ Allahım sağ Salim kucağımıza aldırmayı nasip etsin
Esilaninannesi0904 kitapkurdu maşallah allahım esirgesin saglıkla sende bu günleri görcen inş cnm rabbim esirgesin
Esilaninannesi0904 Pppppp korkma cnm kucagına alacaksın en güzel mutluluk saglıkla gelsin inş kendini motive et en my şey moral
espalp Esilaninannesi0904 eylülde harika 3 tarih var onlardan ilkine geldik 💙 çok heyecanlı🙏🏻 Doktorum kabul ederse ben de 19.09.2019 istiyorum bakalım salı günü belli olucak🙏🏻
Bukedenizasil Benim de ufaktan sancılarım var ama bilmiyorum ki 38+6 olduk gelmiyor bebiş inşallah yarın doğar bana dua edin kızlar
Arendeniz Haribo42 Yok bacım nerdeeee😁 Uykuda Yok çocukta gelmiyor 🤷♀️ Herkes doğurdu bi biz kaldık sanki hiç çıkmayacak gibi hissediyorum 😂