BurcuKrn Merhabalar 17+4 haftalık gebeyim bazen sağ bazen sol kasıgım da tas gibi bi sertlik oluyor hissettiriyor sonra ben dokunuyorum biraz geçince o sertlik kayboluyor sizce bebek mi bu sertlik? içim bi tuhaf oldu çünkü daha oynayıp oynamadığını farkedemiyorm ilk gebeliğim 🙈🙏🤗
Belindaa BurcuKrn 22. Haftama giriyorum o sertlik hiç geçmedi canım o rahmin sertliği demişti doktorum bu aralar hissetmeye başlarsın bebişini seyirme gibi vs :))