Gsdebal İkili makinelerde yorumlardan gördüğüm kadarıyla çekim gücü düşüyormuş ve tekini kullanarak bu durumun önüne gelebiliyorlarmış. Hem bence ikiliyi sağarken de zor biberonları iki elinle tutmak zorunda kalacağından eline telefon bile alamıyorsun dakikalarca ellerin öyle bekliyorsun. Ben tekli tercih ettim en öne çıkan sebebi de emzirirken oluşan oksitosin sayesinde diğer memeyi sağmak için en doğru zaman oluyor. Yani emzirirken aynı anda sağmak be diğer memeyi boşaltmak daha kolay. Şahsen ben bu nedenlerle ikili pompanın gerekliliğini görmüyorum.