Tugbarslan
Merhabalar,
38+1deyim. 15 gündür kum döküyorum. Dün geceden beri çok ağrılarım var 2 ilaç ve serum aldım. Fakat bir azalma söz konusu değil. Bebek resmen sağ böbreğin üzerinde. Hamileliğin başından beri normal doğum istedim. Bu acıya daha ne kadar katlanırım bilemiyorum. Daha önce hem normal hem sezaryen doğum yapan var mı aranızda. Yani ikisi arasındaki farklar nelerdir. Tabi ki asla diretmem illa normal diye. Ama hepimizin duyduğu alışagelmiş söz kalıpları var biliyorsunuz. Çocuğun çok daha sağlıklı olacağı vs. Kafam çok karışık. Konu hakkında destek veya yönlendirme yapabilen olursa çok sevinirim