Havvanurerolll berilzumrut511 valla ben hiç düşünmeden her gün binlerce adım atıyorum sürekli geziyorum zararı yoktur heralde diye düşünüyorum ya eğer bir riskiniz yoksa tabii siz gene doktorunuza bi danışın☺️
Hll berilzumrut511 neden zararlı olsun ki? Aksine yürüyüş iyidir kendini yormadan tabikide. İlk 3 ay ani hareketlerden,ağır kaldrmaktan kaçınman gerek.
ozgeustun berilzumrut511 dr sürekli yürüyüş yapmam için uyarıyor. Kaç saat yada km diye sorunca yorulunca vücut söyler diyor
Enna Yürümek zararlı değil tabi ki ama daha gebeliğiniz çok yeni kendinizi yormamakta, zorlamamakta fayda var biraz klasik olacak ama ilk 3 ay tutunma açısından önemli olduğundan kendinizi yormadan dinlenerek ve eski temponuzdan daha yavaş olmakta fayda var bence çünkü herkesin gebeliği bir değil kimisine bir şey olmazken Allah korusun Kimimize olabilir. Hayırlı olsun şimdiden sağlıkla kucağınıza alın inşAllah
Kucukannee Hamileliğiniz ilerledikçe ve ağırlaştıkça kaslarınız zayıflayacak dolayısıyla en baştan biraz vücuttaki kasları geliştirmek size ve doğumunuza yararlı olacaktır.. Eğer riskli bir gebeliğiniz yoksa çok kendinizi yormadan her gün en az yarım saat yuruyun
lnyldr berilzumrut511 canım ben üç aylıkken yürüyüş yaptım bi kilometre falan yürüdüm sabah uyandığımda kanmayla uyandım doktora gittim düşük tehlikesi olduğunu söyledi ama çok şükür atlattım beş aylık olduk halada yürüyüş yapmaya korkuyorum 😊😊
Mhtap berilzumrut511 Yürümekten bsy olmz doktor bana bol bol yürüyüş yap dedi suan 22 haftalik hamileyim ama ilk haftalarimdada yürüyüşünü mutlaka yap diyodu korkma yürüyüş cok iyi gliyor sanada bebeginede zmn gectikcede kndin farkedersin
Mhtap berilzumrut511 Tabiki düşük tehliken varsa o ayri onda yatip.bol.bol dinleneceksn bi skntin yoksa yap yuruyusunu
berilzumrut511 Mhtap yani doktor düşük tehliken var demedi daha zaten kalp atışını bile dinlemedik çarşamba günü dinleyeceğiz Allah nasip kısmet ederse ama arada 3-4 kere kırmızı yoğun kanamam gelmişti hap vermişti doktor
Mhtap berilzumrut511 Kontrollerini eksik etme doktorun dediginden cikma canim gerisi allah kerim rabbim ne derse o olur herseyin hayirlisi
cansubsrr berilzumrut511 Valla o haftalarda yürüyebildiğin kadar yürü ağırlaşınca zorlanıyosun hem yürüyüş normal doğum için çok iyi
Smraa berilzumrut511 ilk 3 ay kendi doktorum fazla yürüme demişti bana senin doktorunun ne söylediğine bağlı bi doktoruna sor bence en iyisini o sana söyler