Hlyagnrr benım adetıme 1 hafta vardı gıtım kan verdım aradım saglık ocagını gebelık yok dedı adet olmadım ıkı gun gecıkti bı arkadaş cubuk yap dedı saat 4 tü ikindin gittim test aldım yaptım c cıktı umudum yoktu bı yatak odasına gıttım dıyer cızgıde cıktı şok oldum dıyer gün kan verdım 379,9 cıkmıstı ınsallah sende gebesındır