Ecegul Arkadaşlar merhaba;. suan 5+2 yiz. Sürekli biseyler yeme isteğim var.sabahtan beri neler yedim bilseniz🤭 . Aklima ne gelse yemek istiyorum. İlk aylarda kilo almamak gerekirmis ama sanirim ben açılışı yaptim. Benim gibi olan var mi ?olduysa naptiniz yediniz mi yoksa kendinizi tuttunuz mu 😒 asermenin baska bir çeşidini mi yaşıyorum bilemedim .
ZZeynep3 5.haftada ben de öyleydim 8. Haftada her şey değişti, mide bulantısından hiçbi şey yiyemiyorum. İnşallah sizin böyle devam eder 💐
Ecegul ZZeynep3 sanırım midem bulanmicak diye düşünmüştüm . Demek ki sonradan bulanti olabiliyor 🤔 insallah cabucak gecer bulantı dönemin 🤗sevgiler
ZZeynep3 Eesrayldrm yaş nane önerdi bi büyüğüm. Aldım denedim iyi geldi gibi. Deneyin isterseniz bi, mideniz bulandığında bi tane çiğneyin. Şifa olur inşallah