Boss Gozdeakan ben fatoş özlem yıldırıma gidiyordum, çok iyi bir doktor çok güler yüzlü ama o kadar çok hastası ve doğumu var ki 3 saat beklediğim oldu odasında 10 dk kalabiliyorduk ancak o yüzden üzülerek değiştirdim
Nilveannesi10 Gozdeakan kadriye şener’e gidiyorum çok memnunum. Randevu alarak gidersen hastaneyi arayıp hiç beklemezsin
Gozdeakan Nilveannesi10bende Kadriye Şener’e gidiyorum.Bir kere gittim gerçi ama memnun kaldım.Siz kaç haftalıksınız en başından beri mi gidiyorsunuz ?