Mzgn aynı sorun bende de 32+0 da başladı ama sanırım tedavisi yok siz yolun sonuna gelmişsiniz içinizi ferah tutun onun evreleri varmış demekki sizin yeni başlamış. Kilo alımında sorun oluyor genelde bebek beslenemediği için ama 5 hafta idare ediyormuş :) umarım benimde 5hafta ve üzeri idare eder de en azından 37de alırım kizcemi kucağıma şimdiden hayırlı dogumlar canım 🙏🧡