Derya35 10 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu olmuşum 😣 çok tedirginim bişe olur diye. Aranızda böyle olan var mı hiç ???
esra1991 Derya35 bende hamileliğimin başından beri var çok yüksek olmasa da.. en iyi tedavisi çok su içmekmiş, canınız istemeden su içmek. ama ben yapamıyorum midem bulanıyor..... içebiliyorsanız için, antibiyotik kullanmayın bence.
sdsd Derya35 hamileliğimin basından beri cok az var , normal bir durum ,ilerlememesi ıcın 3lt su ıcın cok sık tuvalete cıkın idrarınızı biriktirmeyin
Dudus Derya35 bol su iç idrarda atarsın bişe olmaz inşallah bnmde olmuştu bol su içtim geçti ilaca gerek kalmadı
Semadefne esra1991 benimde öyle hamile kaldıgımdan berı var lökosit 77 lere kadar cıktı sızın nasıl degerlerınız
Ozlemkdmrcl Bende 34. Haftamdayım aylık testlerim yapılıyor bende de çıktı. Antibiyotik hap verildi bolda su içmemi önerdi doktor 1. Hafta sonra yine gitmeyi düşünüyorum. İçimizi ferah tutup denilenide yaparsak bir sorun olmayacaktır umarım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Semadefne esra1991 benim en düşük 30 lardaydı hep şu an en yuksek 77 oldu kaç çesıt ılaç kullandım gecmıyor bır turlu benegı de etkılıyor mu bu enfeksıyon