Ozlembjk semadrsn benim simdi degil ama 2.gebeligimde 14 haftaydi sanirim erkek demişti özele gitme firsatimda olmadi hiç devlettede söyleyen olmadi okadar sormama rağmen doğumda bi öğrendim kız ben şok bu benimmi eminmisiniz falan dedim😂😂😂
Rmysa_29 semadrsn ben canım doğmadı ama 13.haftada kız dedi doktor özelde kızım diye sevdim 19.haftada 100 de 100 erkek olduğunu ogrendim hala inanamıyorum alışamadım kıza şartlamışım ya tuhaf geliyo oğlum demek falan.
Ekimmeselesi Geçen hafta 7 aylık hamile tanıdığıma dr. Cinsiyetin erkek olduğunu söylemiş ve tanıdığımız başından beri kız denildiği için hep pembe almış 😬
Ekimmeselesi Ben 15. Hafta gittim bebişim bacaklarını açmıştı 😂 Dr. Direkt burada ki pipisi dedi hatta bir tane ultrason kağıdı var elimde sadece bacak arasını çekmiş dr. 😬 Valla annem gelip gidip tanıdığımızı örnek veriyor her gittiğimde soruyorum dr.