Sulee123
Mrh 37 hafta başındayım 30 haftadan beri erken Doğum riskim vardı bu yÜDen progestan başladım doktorum bugün bırakmamı söyledi 37 babam hala erken gibi geliyor 37 devam eden var mı? Eşim Yanımda degil bu yüzden 10 gün daha beklemesini istiyorum halı bırakınca ne zaman Doğum yaptınız!!