Emineymen Tubatu benimde öyleydi ama korkulcak bi durum değil demişti doktor size bilgi vermedi mi bir kez dolanmıştı
Tubatu Şu an korkulacak bişey yok bir kez dolanmış dedi hareketlerini takip edelim her hafta bakalım sesi ama insan tedirgin oluyor 🙁 herhangi bir şey olur mu diye sizin de son ay mı olmuştu
Emineymen Tubatu evet son ay demişti insan tedirgin oluyor ama bir kere dolanmada çok korkulacak bişey Yok demişti içinizi ferah tutun hatta normal Doğumda zor olabilir demişti ben kendi isteğimle sezeryan yaptım