EdaKartal Kızlar öncelikle bi sessiz takipçilerden biri de bendim buraya değişik bi o kadar da ilginç hikayemi yazıcam ☺️ Dün sabah saat 10 da sezeryan için yatışım yapıldı haZırlıklar oldu ben spinal anestezi istemiştim sonra desenli ben sontayı ameliyathane de taktırmak istiyorum ve karnıma bastırılırken uğuşukken yaptırmak istiyorum doktoruma da söylemiştim diye ebemden Allah razı olsun çok anlayışlıydı ben de cahil cesareti gibi bişey vardı korkmuyodum beni almaya geldiler 12.30 da ameliyathanenin kapısında başladım hüngür hüngür ağlamaya ben ağlayınca annem kaynanam eşim hepsi başladı ağlamaya sakinleştirici yaptılar gene de bana mısın demedi doktorum geldi ameliyathane de seni tamamen uyutucam dedi bende ben spinal olacaktım dedim hocam böyle anlaşmamıştık dedm bana da güven dedi hop gittim zaten 😂😂 ama buna ragmen bastırılmaları falan hissettim sesleri duydum ama tepki veremedim ameliyathaneden çıkarken ayıktım zaten narkozun etkisi fena çıktı bebeğim nerdee diye bağıra bağıra çıkmışım eşim tabi iki gözü yaşlı kurban olduğumun ☺️ Odaya indim alttan iki parmakla temizledi ebemiz karnıma bastırılmasını istemedim ağlıyordum zaten kızımı görmüştüm bastırma falan diye baya direttim sonra kum torbası koydu ve Allah’a şükür bişey olmadı en zorlandığım şey ayağa kalkmak oldu kızlar gerçekten çok zor 🙈 dünden beri yürüyorum ama hala canım çok acıyo bugün eve geldik şuan yanımda misler gibi uyuyo çok güzel bi duygu ve benim hamileliğim 6 ve 7. Ayında çok zor bi dönemden geçtim kızıma kavuştum ve hepsini unuttum Rabbim herkese kolay ve güzel Doğum nasip etsin inşallah 🌸 Bu arada hiç takılmayın süt konusuna benim sütüm Rabbime şükürler olsun hemen geldi, sezeryan o kadar kötü bişey değil 🤗 Sorularınız varsa yanıtlayabilirim ☘️
A_S_K EdaKartal sezeryan sonrası uyuma uyanma haraket etme nasıl gidiyor? Tek başına yataktan kalkabiliyor musun?
Deletedmom00170 EdaKartal Sağlıkla büyüt yavrunu sağlıkla büyümeyi nasip etsin Rabbim sağlıkla inşallah♡ Rabbim isteyen dileyen o duygunun hakkını verebilecek insanlara anne baba olmayi nasip etsin ♡
EdaKartal A_S_K narkoz herkese farklı etki yapıyo ben kısa sürede baya bağıra bağıra çıkarttım etkisini ve kesinlikle yalnız yürüyemiyoruz çünkü baya acıyı hissediyoruz ama dayanamayacak şekilde değil ..
A_S_K EdaKartal Teşekkür ederm cevapladığınız için Allahım analı babalı büyütsün evladınızı size sizi ona bağışlasın nazarlardan korusun 💕 Ben eve geçtiğinizdeki süreci daha çok merak ediyorum. Sezeryan olma ihtimalim var çok korkuyorum 😔
EdaKartal A_S_K ben eve geldim gayet iyi ama kalkmak emzirmek yürümek bunlar zor onlarda geçecek inş 🙏🏻
EdaKartal Bserappp benim böbreklerimde taş vardı ve 2 böbreğim de haddinden fazla şişmişti onların ağrıları ve kanım nerdeyse sıfırlandı ve enfeksiyon oluştu bunlar beni mahvetti
Bserappp EdaKartal neyse ki atlatmışsınız büyük geçmiş olsun. Bu arada Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻😇