ag1111 Kızlar ben 12 haftalık hamileyim kızımdan banada nezle bulaştı çok kötü gözlerim akıyor burnum birde boğazlarım sis genzim felaket bir şekilde yanıyor ilaç ne içebilirim oluyorum resmen parol içsem iyi gelirmi yada nane limon bildiğiniz başka bir yöntem varmi😞😞
Sweetblonde88 ag1111 ateş olmadıgı takdirde sıkıntı yok. Evdeki yöntemlere atlatmaya çalışın. Ballı limonlu zencefil. Ihlamur. Dinlenin. Bol su için. Ateş olursa beklemeyin acile gidin. Gecmiş olsun
Burcuu5 ag1111 toz zencefil bal limon karısımı yap sabah ye canım internetten tam tarifine bak ne kadar katıldııgını bilmiyorum yakıyo başta biraz ama çok iyi geliyo
Bilgeeferhat ag1111 bende o haftada çok fena grip olmuştum doktor çok kötü hissedersen patik iç bir tane bitki Çayı da sadece günde bir defa ıhlamur içebilirsin demişti
Anneyimki Bende aynı durumdayım dünden beri. Gözlerm akıo burnum su gibi akıo başım uyuşuk gece sıcak dul aldım. Tabi cok fayda etmedi. Bugunse Sabahtan beri bi bardak ıhlamur bi bardak nane limon iki kase tavuk suyu çorbası 2 bardak ekşi köy ayranı bi bardak adaçayıı.. Sıvı besleniorm ve hepsi bol limonluuuu içiyorum.. Şmdilik çok sükür burun ve göz akıntım gitti. Bogqaım agrıyor ve halsizm
ag1111 Anneyimki hamilelikte bitki çayları zararlı.diyorlar canım ama bilemiyorum bende aynı durumdayım hiç birşey yapacak halim bile yok ilaçta içemiyorum
Firdevsi Nane limon yap canm içine birazda karabiber koy geçen ay bend eoldum 2 haftada anca geçti ilaç yasak oldugu için parolda zorda kalmadıkça içme
ag1111 Firdevsi yok canım daha içmedim parol zaten ama hamileliklte bitki çayları falan zararlı değil mi öyle duymuştum ama
Ozgebudak Bana en iyi gelen şey böyle durumlarda 1 tatlı kaşığı bala yarım çay kaşığı tarçın bir iki damla limon biraz karabiber ve zencefil tozuda olur diğeride sabah akşam birtek bu iyileştiriyor beni
ag1111 inciprenses evet canm bende öyle biliyorum bitki çayları hamilelikte zararlı diye ama içenlerde varmış bilemedim
Anneyimki ag1111 ben 37 haftalıgım ya cnm artık sıkıntı yok. Erken dogurma da kalmadı dogsa bile olur 😊
Sweetblonde88 ag1111 papatya ıhlamur 1 fincan içebilirsiniz. Nane limon da öyle bir fincan olmak kaydı ile tercih edebilirsiniz. Karışık bitki çayları adaçayı hibiskus içmeyin. Geçmiş olsun.
inciprenses ag1111 içme canım ada çayı yüzünden arkadaşım 28 haftalıkken 10 gün hastanede yattı. Ihlamur da aynen öyle zararli
ag1111 inciprenses evet canım bende biliyordum ama bazıları içiyormuş benim daha 12 hafta oldugu icin içmedim icemicemde sanırım 😞
_tugce Canım ben 1.5 aylıkken 2 defa çok ağır grip atlattım sakın ıhlamur adaçayı bitki çayları falan içme doktorum ilk söylediği şey buydu düşüğe sebep oluyormuş