Cileginannesi bendede aynısı 3-4 kez oldu,13-14 haftalıktım o zamanlar böyle olduğun yere çöküyodum bayılmamak için acayip bir his, tuzlu ayran içip ve tuzlu zeytin ekmek yeyip uzanıyodum 15-20 dk sonra normale dönüyodum ve 8 haftalıktan beri kan ilacı kullanıyorun kansızlık yüzünden. Artık 20 haftalığız olmuyo ama olmıcak anlamına gelmez, doktorlar gebelikte herşeyi normal karşılıyorlar,hepimiz hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah🙏