prensesgeliyooo Dün sancılarım başladı nisanın geldi akşam hastaneye gittik sancılar 99 u gördü 3 cm açılma varmış bugün de ara ara sancılarım oluyo pazartesi tekrar gidicem sizce suni sancı verir mi doktor 🤔🤔
Dilanserdar prensesgeliyooo benimde sancılarm 100 buluyor ama düzensiz ne açılma ne nişan var 2 santim açılmam olsa hemen yatış yapılacaktı ama açılmam nişan yok diye eve yolluyorlar acaba sizi niye yatırmadılar ki🤔
ozgeya prensesgeliyooo Eğer açılmanız kendiliğinden ilerlerse vermezler.Ama açılmanız ilerlemez ve sancılarınız artarsa suni sancı verirler.
Dilanserdar prensesgeliyooo hımm anladım bendd hastaneye yakınım diye yolluyorlar eve 🤷♀️ allah 2sancıda kurtarsın inş 🙏 heppimizi