Rabia411 ben de 21+3 üm çarşamba günü gideceğim bugün çağırmıştı da çalışıyorum. Bazen göbeğimin sağında bazen solunda yumurta gibi sertlik oluyor bu kasışöa mı bilmiyorum o yüzden korkuyorum aşıdan. Kasılmaya sebep olur diye bi arkadaşıma doktor yaptırma ateş ağrı kasılmaya sebep olabilir demiş. Bendeki o sertlik kasılma mı anlayamadığımdan bi doktora gitmeyi düşünüyorum önce. Sende de oluyor mu. Elimi koyunca pozisyon değiştirince kayboluyor o sertlik