Melike37 Deletedmom00170 diyorum ya kuzum herkes bır değil doktorlar 14. 15. Gun yumurtlamanın gercek oldugunu bılse yumurta takıbı yapmazlar 😊 artık 30 günde oluyorum bakalım eskısı gıbı 28 e düşücekmiyim😊 doktorum varda umutsuzlugum gerı başladı kuzum ya 😔 arada bı böyle adet olucakmısım gıbı agrı saplanıyor dün felaket bel agrım kasık agrım vardı bugun geçti arada bı başıma ağrı saplanıyor geçiyor ayaga kalkınca bı anda agrı saplanıyro 5 dakıkada geçiyor
AlpYus https://hizliresim.com/nb9vkM Bak canım bende lanoquick kullandım bu ay ve sukur yumurtlamamı gosterdim 3damla cidden yetiyor ve doktoruma gittigimdede teyit etti evet yumurtlamissin catlamista dedi testi gosterdim evet test dogru dedi
Deletedmom00170 bende doktora gitmek istiyorum ama alttan korkuyorum karindan baksin sadece istiyorum birsorun var mi hamile kalmama engel kist allah korusun tümör vs diyeama korkuyorum birsey cikar diye
Melike37 Deletedmom00170 korkma güzelim git bende vijanelden korkuyordum ama boş kesede baktılar kadın çok açıttı ama ıyı bı doktor buldum ve baktıgında hıc bırsye hıssetmedım düşün korkulacak bısey yokmuş guvendıgın doktora gıt bende huy var mesela bırı dokunsun kendımı kasarım düşün yanı bende gitmiyorum korkuyorum diye ama iyi doktorlar var ♥️
Melike37 Deletedmom00170 var kuzum kutu seklınde gelıyor her kutunun ıcınde 2 paket ovulasyon cıkıyor aynı gebelik testı gıbı 😊
Deletedmom00170 Melike37 ben utaniyorum istemiyorum istemiyorsam bakmaz demi birde ultrasonda Allah korusun Kist tümör herhangi birsey gözükür demi düzenli regl ve yumurtlamam oluyor
Melike37 Deletedmom00170 vijanelden hersey gozukuyor kuzum ama karından hersey gözükmüyor altan yumurtalıklara bakıyor hatta onlar yumurta takıbı yapınca altan bakıyolar sureklı ama sen istemesen karından bakıyolarda hersey gözukmuyor ama canım yanı en ıyı sonuç vijanel bende korkuyorum ama boş kese baktılar hep yumurta takıbınede gıdemedım o yuzden korkum yokta kendımı kasıyorum
Melike37 Deletedmom00170 onu duydum canım ama en mantıklısı altan muane dıyolar genelde ben de 2 defa kalp atışı duymak ıcın baktılar dahada baktırmadım kasılmam cok oluyor tikim felan diye utanma kasılman tikin felan yoksa git kuzum
Melike37 Deletedmom00170 o zaman git bı bakalim karından iste sen ıstemeyınce o bakmaz zaten merak etme
Deletedmom00170 Melike37 Ben kimseye açamam kendim hallediyorum Ağdaya bile gitmiyorum Haram olur diye
Deletedmom00170 Melike37 kimse doktora gittigimi bilmesin istiyorum ne ailem ne başkası birşey çıkarsa diye tek gitmek istiyorum
Melike37 Deletedmom00170 haram değilki kuzum bu bi ihtiyac ama doğum felan yapmak zorundasınızki ve korkma inşallah güzel sonuçlar çıkar güzelim bazen bız yumurtlama dönemını bılemedıgımız ıcınde kalamıyoruz iyi düşün iyi olsun kuzum ama git ihmal etme haram değil haram olsa doktor olmazdı millet bunun doğumu var kontrol var hamıle kalınca doğuma yakın açıklıga bakıyolar kuzum sen kimseyi dinleme o ne der bu ne der dıye bu seninle eşinin hayatı