Mskywalker onu da ben kına gecemde yaptım 😂 iş yeri olarak biz zaten her ay düzenli bağış yapıyoruz LÖSEV’e. Düzenli bağışçılardanım bende 🥰 anahtarlık da herkesin kullandığı bir şey değil. O da zevk meselesi. Magneti hiç sevmiyorum.
Ay ben çok mu mana buluyorum her şeye 🙈
Bir de zamanında hepsini yapmışız ya. Kardeşimin kına gecesinde de yelpaze dağıtmıştık mesela yaz diye. Ben hala onun yelpazesini kullanıyorum 😬 ama onu da atan olmuştur muhakkak