Hamzaeymen_donmez normal diyemem dr unuza yine sorun 😁 ama ben dr uma sordum normal diyor benım hep vardı cunku kokulu yesil yanma gibi bişi yoksa sıkıntı yok . Ben her gtmeye dr a deriö tahlil yaptırırırdım 25 den beri vardı cunku bi anda orada ıslaklık hissederdim altımamı kacırdıö naptım derdim 😂 ama olabiliyormus