Sevom97 Kızlar acil sorum olcak 21+6 dayım yürümeye başladığım an karnımın sağ alt tarafında agrı oluyor yürümekte zorlanıyorum sebebi nedir bilen var mı acaba :(((
Esesen Sevom97 hiç bir fikrim yok. Ama benim ara ara göbek deliği etrafına dayanıyor orası sanki yırtılcak gibi aprıyor 2-3 kez oldu son haftalarda
minikkurabiyem2019 Sevom97 süt ve süt ürünleri bol yüket canım magnezyum eksiklinden kalca agrısı catı agrısı olmustu bendede ama siddetli agrıların devm ederse dr git
kertenkeleannesi Sevom97 bende 21+ 4üm bugün biraz ayakta kaldım sağ kasığımda ağrım var ayağa kalkınca ama uzanınca geçiyo. Bu hafta normalmiş ama korkma öyle dedi doktorum sabah. Bikaç tane de video izledim 😘
Sevom97 2 gün sonra doktor randevum ona kesin sorcam tabi ama insan tedirgin oluyor işte🤷♀️ çok teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏❤️
F_saru Ben şuan 32 haftalığım senin zamanındayken benimfe agrıyordu doktora sormadım ama 1 hafta içinde geçti ama ben magnezyum kan habı ve vitaminleri kullandım