minikmelegim_ Ben değil ama en yakın arkadaşım kullanıyor ve aldığına çok pişman.Hem çok ağır hantal bir araba,hem de ayak kısmının altındaki demir şerit bebeği büyüyünce ayağına çarptığı için rahatsız ediyor.Port bebe şeklinde oturma ünitesi olan arabaları,kimden duyduysam hiç memnun değiller.