Lale__ onu bilmiyorum canim benim 38de kanala inmemis dedi cati muayenesi yapti 3500u gecerse normal dogum senin icin zor olur sezaryen yapalim dedi 3 gun sonra yani bugun sancim basladi ama boule adet gibi 2 saatte bir bazen 3 saate bir giriyo bebek toplaniyo sonra geciyo.Bide neden korkuyorsun canim bende sezeryanden daha cok korkuyorum sonrasinin agrisi falan beni daha cok korkutuyor