Asabyet Kızlar kararsızlıktan hala beşik olamadım sizce park beşik mi büyüyebilen beşik mi yardımcı olur musunuz??
BernA11 Asabyet kesinlikle park beşik alın 3. 4 yaşına kadar rahatlıkla kullanırsınız. Sonrada toplayıp dolaba kaldırırsnz çok kullanışlı
Akademisyenanne Asabyet park besik aldik letgodan😊 icine de e bebekten reflu yastigi alacagim. Kendi yatagi da var zaten.
Tugbaztrk Asabyet ben baska odada kullanmak için park beşik alıcam, yenidoğanlar için cok model bulamadım ama, bulanlar paylaşırsa sevinirim🙏🏻