Ebiyim valla yiğenımle hıc aram yok normalde bilmiyorum öle konu arasında orayı dusunuyorum demıstım asla gitme dedı.yenı doğan yogun bakım yokmus heralde cocukta sorun olmus baska hastaneye yollamıslar falan ama dogum yapalı baya oldu belkı yenı acıldıgı zamandır.zaten koşuyolundakı fıyatla hemen hemen yarı fıyatı.benım arkdsm kosuyolu medıpolde muayne ucretıne 210 tl verıyordu.sızın baya ılerlemıs zaten doguma kdr çokta yukselmez ınsallah.