Angelgirl Ben şehir hastanesinde Hande Ece Kalkan a gidiyorum,iyi bir doktor.Tuğba yuvanç ve eşi de iyi ama randevuları çok dolu oluyor.İlk doğumum devlet hastanesinde olmuştu herhangi bir sorun yaşamadım,şimdi ikinci doğumum şehir hastanesinde olacak 39 haftalığız.Orası daha iyidir diye düşünüyorum,zaten özel hastane gibi.