Melisa1991 37+5gunluk hamileyim ağrım var çok kötü hangi hastaneye gıdım yada doğum sancısı olabilir mi sizce üstelik sezaryenle doğum olacak ama günüm belli değil Ankara da yasyrm yardımcı olursanız sevinirim