Hanimlar 37+6 oldum belimde ve karnimin sol tarafinda agrilar gelip gidiyo arada kasıklarima vuruyo ve afedersiniz alt kisimda sanki biri igne batiriyo ama ne bi leke var nede baska bisey sadece bu ağrılar olusuyo bide bugun temizlik yaptim biraz sizcede ondan midir yoksa geliyor mu bizim yaramaz 🙏