D3334 Merhaba kızlar 40+5 teyim yalancı sancılarım oldu ama sancım yok Salı günü yatış diyorlar ilk çocuğum o yüzden önce suni sancı veririz dediler suni sancı ile normal sancı çok farklı suni daha ağır diyorlar birde suni sancı çekip açılma olmayadabiliyor diyorlar sezeryana alıyorlar diyorlar ben çok düşünüp duruyorum suni sancı çok mu ağır Rabbimden Ümit kesilmez ama son bir gümümüz resmen ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️ 😔
Dilanserdar D3334 bende senle aynı haftadym ful sancı çıkıyo düzdnsiz ama açılma yok o nedenle hergün kkntrole çağırıyo ne yapılacak bilmiyorum Suni den de korkuyorum
OguzKaganm Bende 40+5 m yarın doktor çağırdı.. suniyle deneyeceğiz sanırım. Bende aynı korkuyorum suni den.
OguzKaganm Dilanserdar devlete gidiyorum. Düzensiz sancılarım var. Nişan su falan hiçbir şey gelmedi. Yarına kadar hala umudum var gerçi 😃