Bserappp ByOzi baş dönmesi falan yapıyordu uyuyordum hep tansiyon düştüğü için baş dönmesi yapıyordu demek ki ben ölçmemiştim hiç. Hapın yan etkisi genelde herkeste yapıyor
Kbrazcan ByOzi ağızdan değil alttan fitil şekilde al canım ağızdan çok yan etkisi oluyor sersemletiyor insanı kafamı kaldıramıyordum ben gün boyu
ByOzi Bserappp teşekkürler Kbrazcan teşekkürler Alttan çok yanma oluyor, ağızdan içince tansiyonum düşüyor, küçük bebeğimde var ne yapacağımı şaşırdım.