Deletedmom00170 AdaDerya bir arkadasimizda o doktoru önerdi ama kuzum ben alttan muayeneden korkuyor utaniyorum istemiyorum bir kisti Allah korusun bir hastalik varsa ultrasonda görünür demi
Gamze8001 AdaDerya bende sefa beye gidiyorum şimdilik memnunum bende ama yeniyiz daha inşallah böylede devam eder canm
Bukrem62 AdaDerya sefa beyi de oneriyorlar hakan nazik beyi de..siz hakan beye gittiniz mi? Ben de doktor arıyorum da dogum icin adanaya gelecegim sefa bey iyi biriyse ona geleyim
Nesrinimsi Adananın bici bicisinden, şırdanından, şalgamından kopup şehir dışına Alanya’ya gelin gelenlerdenim bende 😅
Nnurmehmet Deletedmom00170 Cinsiyeti haftaya öğrenicez inşallah canım yazarım muhakak🥰🥰 Adana seyhandayim ben pınar mahallesinde oturuyorum normalde Karaisalılıyım memleket olarak ama gitmedim pek bilmem yani ☺
Deletedmom00170 Gamze8001 inşallah 2 kisi memnun doktorumu buldum Adanalı hemcinslerim benim uygulaam ile takip ediyrdum ama arkadaşlar ovülasyon testi al dediler sizce almalimıyim kullanip memnun olan var mi
Gamze8001 Deletedmom00170 bencede Bi git memnun kalmassan deişdirirsin ama memnun kalcagına eminim cnm
Deletedmom00170 Adanalı hemcinslerim benim uygulaam ile takip ediyrdum ama arkadaşlar ovülasyon testi al dediler sizce almalimıyim kullanip memnun olan var mi
Cileginannesi Deletedmom00170 ben 30 lu almıstım. Ama ılk ay hamıle kaldım hepsı kaldı elımde. Kesınlıkle etkili ama nasip tabıkı. Tutacagı varsa da tutar