Aysegulll94 Merhaba arkadaşlar. 34-35 haftalarda doğan bebekler prematüre sayılıyormu? Bu haftalarda doğan bebeklerin hepsi küveze giriyormu, bu haftalarda doğurupta küveze alınmayan bebek varmı?
Nilveannesi10 Aysegulll94 37 haftadan önce doğan her bebek prematüre sayılıyor. Burada arkadaşlar var küveze girmeyen bebişleri var yazmışlardı daha önceki açılan postlarda. Ben de 34’te doğum yapıcam 2 haftam kaldı. İnşaAllah benimkide girmez
BuluttSecil Aysegulll94 tamamen bebeğin kilosu ve tek başına nefes alıp alamadığıyla alakalı. Bazen aynı kilodaki bebeklerde bile durum değişebiliyor
Caglaak Aysegulll94 prematüre sayiliyorlar ama hepsi kuveze girmeyebiliyor diye biliyorum kilo ve cigerlerinin gelisimine göre 38 de doğup girende var 35 de doğup girmeyen de bebeğin gelişimi önemli olan erken doğum riskin varsa ciğer geliştirici iğne için doktorunla görüş bence
Elifinannesii Aysegulll94 Doktoruma sordum bunu, 36'dan sonra prematüre sayılmıyor dedi. Zaten tüm uzmanlar bu konuda hem fikir. Ama küveze girme konusu başka, o gelişimiyle ilgili.
Aysegulll94 Nilveannesi10 önemli olan küveze alınmaması zaten ya bnde 34 haftalık hamileyim merak ettim yinede 36 dan önce gelmese ıyı olur. Neden 34 de doğum yapıcaksınız peki. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucagınıza alırsınız 🙏
Aysegulll94 Caglaak ciğer geliştirici iğneyi doktor tavsıyesiyle yapıyorlar demi benm doktorum hiç bahsetmedi çunku.
eslemimm58 Bi tanıdığım 35 te doğum yaptı kilosu 2nin üzerindeydi küveze koymadılar gayet iyi şuan bebek
Deniz_80 Kardeşim 34/4 de dogum yaptıgında 10 gün küvözde kaldı, her bebek farklı bazıları 40 da bıle gırebılıyor saglık sorunlarından, 37 den sonra premetüre sayılmıyor artık ☺️
Aysegulll94 Deniz_80 olsun şuan saglıklıysa problem yok kuvezde kalması. Allah saglıkla büyütmeyi nasıp etsin🙏☺️
Caglaak Aysegulll94 net bir bilgim yok ama doktorlar gerek duyduklarında yaptırıyorlar diye biliyorum yine de bir doktoruna danış istersen
eslemimm58 Aysegulll94 inşallah canım içini ferah tut Allah ne yazdıysa o olur bizler sadece dua edip Allaha sığınırız
Aysegulll94 Elifinannesii premature sanırım erken doğduğu için konulan bir tür isim. Yani sağlıkla alakası yok erken doğupta sağlıklı olan bebeklerede premature dıyorlar ozaman. Onemli olan sağlığı yerinde olması küveze girmemesi için. Bunu anlamış oldum🙏☺️
Mucize_istiyorum22 Aysegulll94 prematüreler evet ama genellikle çoğu küveze girmiyor bizimki gibi.Hayrdr ters bi durum mu var
Aysegulll94 Mucize_istiyorum22 ya şuan 34 haftalığım da doktorum erken doğum riskimin olabilceğini soylemişti bebek aşağıdaymış biraz ama kordonu tutuyormuş şuan için sorun yok demşti onun için iğne verdi yaptırdım. Şuan doğurursam ne ile karşılaşacagım onu ogrenmek istedim
Aysegulll94 eslemimm58 sagol canımm, aynen oyle kaderimizde ne varsa onu yaşıycaz Allah herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin🙏
Mucize_istiyorum22 Aysegulll94 suan dogurursan birsey olmaz canım tüm organları tamamlanmıştr zaten hastane çantan hazr olsun yeter strese girme
madl41 Aysegulll94 o değişiyor canım benim ablam 38 de Doğum yaptı bebeği 3500 doğdu ama su yutmasından dolayı 1 hafta küvözde kaldı 🤷♀️Kimiside 34 de Doğum yapıyor ve bebeği küvöze girmiyor
Aysegulll94 madl41 evet malesef benmde arkadaşım 37 de doğum yaptı bebek su yutmuş 15 20 gündür yoğun bakım ünitesinde kalıyor.😔 Allah kimsenin başına vermesin sağlıklı doğumlar nasip etsin🙏