_MissLaviNia_ gelir kuzum neden gelmesin en azından hamile kaldık yAni şükür yumurtamız oluşuyor herşeyin vardır vakti nasip yAni Şen'de başka şeylerle oyalan kendin kendinin doktoru ol bundan iki ay önceye kadar bende çok stresliydim ben çatlatma iğnesinden sonra stresim gitti artık takmıyorum düşünmüyorum çok şükür çok iyiyim tedbirimi alıyorum ama tevekkül rabbimden bekliyorum sadece nasibimi