Liva2018 Deniz2961 ya öyle mi Rabbim yardımcınız olsun 🙏 sağ salim alın meleğinizi kucağınıza 🙏 Emine hanım güler yüzlü moral verici bi doktordur siz de memnunmusunuz
Deniz2961 Liva2018 memnunm guzel rahatlatyt insani herseyi anlatmasi vee cok yogun olmasina ragman yuzu hic duamuyor hep guluyooor
Haticekckylmz Deniz2961 izmitte konak hastanesini soyluyolar iyi diye ben golcukte aile konaga gidiyorum ahmet coskana gayet memnunum
SibelC Liva2018 çok memnunuz valla bana çok iyi geliyor Güler yüzlü ilgili bi doktor bi sıkıntımız olmadı şimdiye kadar. Siz memnun musunuz?
uleGngrd İlk doğumu mu İzmitteki Konak hastanesinde Dr.Erkan Türköz ile yaptım, şu an da Gölcük Aile Konak hastanesin de Dr.Numan Ulay’a gidiyorum... iki hastane de iki doktorda süperdir..kesinlikle tavsiye ederim.. şun an 20 hafta 4 günlük hamileyim 😊
Liva2018 SibelC güler yüzlü espirili hep moral yükseltici şeyler söylüyor 😊 ben çok memnunum nasip olursa doğumumda da olucak ama daha herhangi bi fiyat konuşmadık canım bi bilgin varmı bu konuda
Hayrunisa Bize söylenen normal Doğum 1.600₺ sezeryan 1.800₺ muayene ücreti de 70₺ Yani Doğum için söylenen fiyatlar bu 70 ₺ de muayene oluyordum şimdi haftalık kontrollere geçtim sadece nst ye giriyorum 30₺ ama doktorun yanına geçince muayenede oluyorum sadece 30₺
SibelC Liva2018 2200 diye hatırlıyorum biz sormuştuk. Sezaryen ve normal Doğum ikisi de aynı fiyat. Ve fotoğraf cekimi oda süslemesi de var ☺
Hayrunisa SibelC amacım özel oluşunu belirtmek değildi tabi. Devlete de gittim orda hangi doktora muayene olursan ol nöbetçi kimse doğumuna o girer dedi bende maddi durumum normale dönünce özele devam ettim kuzenimde orada yaptı onun tavsiyesi üzerine demet hanıma gidiyoruz öyle mesai saati dışında geliyorlar diye demek istedim
SibelC Hayrunisa anladım canım zaten iğneleyerek cevap vermedim anladım demek istediğini ama klavyede duygular yansımıyor maalesef o yüzden beni yanlış anladın sanırım kusura bakma 😘 bazı özel hastenelerde doktor mesai saatler dışında gelince ek ücret istiyor yengemden istemişlerdi ben o yüzden sordum aslında 🙂