Ekimannesi34 canım sanırım genital bölgede olan şey siğil oluyor
Benim kuzenim yanlış hatırlamıyorsam 37.haftalarda doktor muayenesine gittiğinde durumu anlattı doktor bu siğilin normal doğuma engel olduğunu söyledi ve çok geçmeden doğum yakın diye sanırım sezeryana aldı ..tabi her siğil doğuma engel oluyor mu bilmiyorum virüs taşıyabilir düşüncesi ile heralde normal doğum yapmıyor olabilirler