Aslimurat_38 canım ben medical palace hastanesinde Nagihan hanim a gidiyorum doğumuma az kaldı benim şimdilik doktordan memnunum doğumu nagihan hanim da yapacağım bi araştır istersen sende ona göre değerlendir çünkü bu doktor işi kişiden kişiye değişiyor begenip beğenmemek sana kaliyor yani..