Esesen Kumru_ 29+1 bugün doğum korkusu da başladı rüyama bile girdi bu gece🤭 normal doğumdan vazgeçip sezeryan yapın diyordum😂
Esesen Balogul bir dilim limon suya koyuyorsunuz değik mi? Bende mantarda var da su onu azdırır diye korkuyorum
Esesen Sweetblonde88 yok canım mikrop da kırıyormuş enfeksiyonu azaltıyormuş. Şişlikler daha iyi durumda çok şükür bir wc de kendimi zorlayınca biraz şişiyor yine
Sweetblonde88 Esesen içerden de dışkı yumuşatma bişey kullanmak lazım kendinizi zorlamadan tuvalete cıkıyor olmak lazım. Mutlaka bir doktordan destek alın.
Esesen Kumru_ aslında güyya ben de korkuyordum. Epitural normal düşünüyorum zaten ilk sancılara dayanırım Allahın izniyle ama rüyamda görünce wcye gidecektim korktum eşimi uyandırdım😂 kapıda beni bekledi😂