Um07 Dişim kırıldı ve dilimi kesip duruyor ara sıra ağrı yapıyor 16 haftalık hamileyim ne yapmam lazım 😣
SeNeM Um07 benimde kırılmıştı kanal tedavisi ve dolgu gibi anestezili bi işlem yapılmadığı için ben yaptırmıştım. Sadece biraz törpü ve yama yapmıştı. Dr.unla konuşup yaştırabilirsin ilaçsız bi işlemse eğer.. diş dr u da yönlendirir seni.
Gmz93 Um07 benim de curuk bi disim var ne zaman onun oldigu tarafla yesem aciyor aslinda hamilelikten once gidiyodum hep disciye ama simdi kaldi doktoruma sordum agrirsa iyi bi disci bulup steril ortamda cektirebilirsin dedi sende bi sor bence doktoruna
HasibeKuru Um07 merhaba benimde kırıldı dr izin verdi morfine ama sağolun diş dr iğnesiz dolgu yaptı başlıyalım iğnesiz ağrın olursa iğneyle devam ederim dedi bende biraz dayandım ve iğnesiz dolgu yapıldı
Um07 SeNeM Çok teşekkür ederim haftaya kontrolum var olmazssa sorayim çektirmek istiyorum aslında diş çürümüş baya sonra da kırıldı işte 😑😑
SeNeM Um07 çektirmeye izin vermezler muhtemelen. Benimde çekilcek dişim var ama ben doğumdan sonra çektircem. İğne yaparlar çünkü muhtemelen.
Mirzaveben Um07 çekmeye izin vermezler sen.doktorunla konuş iyi bir diş doktorunda bul torpiller gerekirse hava almasın diye şimdilik kapatır orayi sen doğumdan sonra bi çaresine bakicaksin artik canim
SeNeM Um07 benim tam 20 lik dişimin önündeki diş kırıldı. Sivriydi dilime takılıodu sürekli. Geçici bişey gibi düşün. Doldurup törpülüo. İlaçsız uyuşturmadan acı hissetmiyosun.